God onboarding kan reducere fejl med op til 50%
Udfordring #1: Vi oplever flere fejl, når vi ansætter nye medarbejdere Dette indlæg er en del af en serie på…
Kompetencestrategi eller kompetencestyring er afgørende for opnåelse af strategi og mål! Uden kompetencestyring oplever mange personafhængighed, fejl (utilsigtede hændelser) og dårlig kundeservice.
Kompetencestyring er trin 5 på den organisatoriske modenhedsskala.
Begrebet “aktiv kompetencestyring” er hvor kompetencerne løbende bliver anvendt til skabelse af optimalt flow og kundeservice. En sidegevinst er forbedret trivsel.
Flexkom er leverandør af en unik løsning til kompetencestyring.
Udfordring #1: Vi oplever flere fejl, når vi ansætter nye medarbejdere Dette indlæg er en del af en serie på…
5 hurtige tjek-spørgsmål inden du læser videre... Er denne artikel relevant for dig? Er vi gode nok til at lave…
Er forudsætningerne på plads for succes med TWI? Se vores "fælles artikel" om forudsætninger for succes med TWI > Eller…
Personafhængighed er udbredt Personafhængighed er meget udbredt på danske arbejdspladser. Hos Flexkom viser vores tal, at op imod 74% af…
Prisen for fejl og utilsigtede hændelser Fejl og utilsigtede hændelser udgør nogle af de dyre poster i mange organisationer -…
TWI - Training Within Industry Training Within Industry (TWI) er en effektiv metode til at sikre standardiserede arbejdsmetoder og til…
Aktiv eller passiv kompetencestyring Læs en spændende artikel bl.a. om de 6 trin i kompetencestyring og om forskellen på passiv…
Hvad er kompetencestyring (kompetencestrategi)? Kompetencestyring er en systematisk metode til sikring af rette kompetencer i forhold til strategien. Mange organisationer…