skip to Main Content
Dansk Lean Forum
Senest opdateret 21. august 2020

Lean Service & Administration

Lean i service og administration er en samlet betegnelse for Lean i alle de “samlende aktiviteter” der binder en organisations fagområder sammen. Dvs. Lean i vores IT-system og brugen af dette, møder, mails, telefoni, opgaveløsning, sagsbehandling, rapporter, journaler, indberetninger, planlægning osv.
Med andre ord, så dækker “Lean Service & Administration” over de aktiviteter, som vores fagområder taler sammen med. Fagområder er eksempelvis sælgere, indkøbere, sagsbehandlere, planlæggere, fuldmægtige osv.

Læs meget mere om Lean Service & Administration

Læs meget mere om Lean i service og administration – værktøjer, implementering, resultater mm. – via dette indlæg:
Lean Service & Administration


Dansk Lean Forum:
Hvor langt er I med Lean fra 0-100%?

Få svaret på 9 spørgsmål >


Dette indlæg har 0 kommentarer

Skriv gerne en kommentar!

Back To Top